Szanowni Państwo,

miło nam poinformować, że jest już dostępna wersja systemu enova365: 1906.0.0, która zawiera nowe mechanizmy umożliwiające obsługę Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK).

Nowa wersja enova365 pozwala m.in. na:

  • naliczanie składek w ramach PPK
  • automatyczne przygotowanie deklaracji zgłoszeniowych do PPK
  • ewidencjonowanie zatrudnionych ze względu na przystąpienie bądź rezygnację z uczestnictwa w PPK
  • ewidencjonowanie środków gromadzonych w ramach PPK z podziałem na źródła (pracownik, pracodawca, państwo, składki obowiązkowe, składki dobrowolne)
  • integrację z portalem instytucji finansowej, z którą pracodawca podpisał umowę PPK.

Od 1 lipca do Pracowniczych Planów Kapitałowych przystępują przedsiębiorstwa zatrudniające powyżej 250 pracowników.

Poniżej opis innych, istotnych zmian:

kadry place i hr

Zaktualizowano przeciętne miesięczne wynagrodzenie w poprzednim kwartale: 4950,94 zł.

Zaktualizowano minimalne wynagrodzenie uczniów:

  • I rok: 198,04 zł
  • II rok: 247,55 zł
  • III rok: 297,06 zł
finanse i ksiegowosc

Udostępniono nowe deklaracje VAT 9M.

Dodatek Elektroniczne wyciągi bankowe rozbudowano o komunikację z WebService Millenet Banku Millennium S.A. oraz WebService Santander Bank Polska S.A.

handel i magazyn

Enova365 Kurierzy to nowy dodatek umożliwiający współpracę enova365 z systemami firm kurierskich. W wersji 1906 obejmuje współpracę z DHL oraz DPD. Dodatek pozwala m.in. na rejestrowanie przesyłek w systemach kurierów, zamawianie kurierów oraz śledzenie przesyłek, wszystko bezpośrednio z poziomu systemu enova365.

Integracja z platformą PEF (Platformą Elektronicznego Fakturowania) – to centralna platforma do odbierania i wysyłania ustrukturyzowanych faktur elektronicznych i innych dokumentów pomiędzy zamawiającymi, a wykonawcami zamówień publicznych. W ramach integracji z PEF użytkownik wystawia dokument w systemie enova365 i wykonuje w nim odpowiednią czynność. Enova365 komunikuje się z platformą PEF i wysyła do niej wystawiony dokument w odpowiednim formacie.

business intelligence

Wprowadzono możliwość tworzenia wykresów grupowanych i skumulowano-grupowanych oraz zmian kolorystyki wizualizacji.

Dodano nowe analizy w obszarach: handlowym, finansowym oraz kadrowo-płacowym.

Szczegółowy opis zmian

pobierz

HUBER Eryk Gałan

ul. Dolna 3 Maja 8/1, 20-079 Lublin

Telefon: 81 534 00 77

E-mail: biuro@huber.net.pl

  © 2019 HUBER Eryk Gałan