W wersji udostępniono nowy moduł enova365 Praca Zdalna oraz zmiany w przepisach obowiązujące od 1 listopada 2020 roku w obszarze modułu Kadry Płace.
Rozwiązanie Praca Zdalna wspiera funkcjonowanie przedsiębiorstw oraz organizacji pracujących w trybie home-office, bądź w modelu rozproszonym. Pozwala na skuteczne zarządzanie zadaniami, delegowanie pracy i śledzenie postępów projektów. Do jego podstawowych funkcjonalności należą:
Dedykowane funkcjonalności zapewniają pełne wsparcie na wszystkich szczeblach struktury organizacyjnej firmy:
Wykorzystując moduł „Praca Zdalna” organizacja otrzymuje:
Nowy moduł udostępniony został zarówno w wersji okienkowej jak i przeglądarkowej systemu. Istnieje również możliwość pracy z modułem z poziomu Pulpitu Pracownika.
Import z PUE – zgodnie z komunikatem ZUS z 31.10.2020 obsłużono import z PUE informacji o kwarantannie oraz izolacji domowej ubezpieczonego. Na nieobecności „Zwolnienie chorobowe” w polu „Kwarantanna” dodano nowe opcje: „Kwarantanna” oraz „Izolacja domowa”. Informacja z PUE o kwarantannie/izolacji domowej będzie importowana jako nieobecność “Zwolnienie chorobowe”, dla której parametr “Kwarantanna” przyjmie wartość “Kwarantanna” bądź “Izolacja domowa”.
Podstawa zasiłku – dodano możliwość odnotowania w kartotece pracownika, czy został złożony wniosek o przeliczenie podstawy chorobowej obniżonej ze względu na COVID-19.
Podstawa zasiłku – dodano możliwość odnotowania w kartotece pracownika, czy został złożony wniosek o przeliczenie podstawy chorobowej obniżonej ze względu na COVID-19.
Deklaracja VAT-9M – zaktualizowano w systemie deklarację VAT-9M do wersji 10, zgodnej z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 14 września 2020 r. w sprawie wzorów deklaracji o podatku od towarów i usług od podmiotów innych niż zarejestrowane jako podatnicy VAT czynni (Dz.U. 2020 poz.1626). Zaktualizowano wydruk oraz wzorce eDeklaracji. Deklarację w nowym wariancie stosuje się począwszy od rozliczeń za październik 2020.
Harmonogram – to nowy moduł, który w formie wykresu Gantta graficznie przedstawia przebieg operacji pochodzących ze zleceń produkcyjnych. Operacje zwizualizowane są w podziale na poszczególne zasoby, uwzględniając przy tym ich czas trwania oraz planowane terminy rozpoczęcia zleceń.
BI w Pulpitach – w Pulpicie Klienta Biura Rachunkowego udostępniono kilkadziesiąt nowych raportów, analiz i raportów dedykowanych klientom biur rachunkowych. Dzięki nowościom, klient logujący się do Pulpitu otrzymuje dostęp do pogłębionych danych analitycznych dotyczących jego firmy.
© 2019 HUBER Eryk Gałan